Поради вчителя історії та класного керівника батькам





Інтернет – це така ж реалія нашого життя, як телефон або телевізор. Далеко не всі батьки нашої школи усвідомлюють, наскільки важливу роль відіграє Інтернет в житті їхніх дітей. Варто прийти до розуміння, що батьки учнів несуть таку ж відповідальність за поведінку своїх дітей в Інтернеті, як і на вулиці. Інакше діти можуть зіткнутися із цілком реальними негативними результатами віртуального спілкування. Через те, пропонуємо батькам ознайомитися з актуальною інформацією, для збереження здоров’я дітей.

5 простих правил для батьків

                                                                                         
Поради батькам, які виховують обдаровану дитину

Пам'ятка батькам обдарованих дітей

Поради Девіда Льюїса щодо розвитку обдарованої дитини







Поради батькам на кожен день 


1. Говоріть синові або доньці: «Людям повинно бути з тобою легко». Не бійтеся повторювати це. 
2. Коли ви лаєте дитину, не вживайте висловів: «Ти завжди», «Вічно ти». Ваша дитина взагалі і завжди хороша, вона лише сьогодні щось не так вчинила, про це і скажіть їй. 
3. Не розлучайтеся з дитиною у сварці, спочатку помиріться, а потім йдіть у своїх справах. 
4. Намагайтеся, щоб дитина була прив'язана до будинку, повертаючись додому, не забувайте сказати: «А все ж таки, як добре у нас вдома». 
5. Вселяйте давно відому формулу психічного здоров'я: «Ти хороший/а, але не краще за інших».  
6. У суперечках з сином або дочкою хоч іноді поступайтеся, щоб їм не здавалося, ніби вони вічно не праві. Цим ви дітей навчите поступатися, визнавати помилки і поразки.





10 "золотих правил"                         виховання                                 успішних дітей 

1.Стимулюйте інтелект дитини. 
Створивши сприятливі умови, можна підвищити розумовий розвиток дитини . Тому - не гайте часу. Пізніше це зробити набагато важче. 

2. Формуйте самоповагу.
Висока самооцінка додає сміливості братися за нове, ризикувати і навіть зазнавши невдачі, все-таки перемагати. Необхідно розвивати в дитини такі здібності, прищеплювати такі навички, котрі б вирізняли її з-поміж інших, викликали б повагу ровесників і дорослих. Діти мають знати , що успіх, майбутній добробут залежить від них самих. 

3. Навчіть дитину спілкуватися. 
Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички: 
• щира любов до батьків дає відчуття захищеності; 
• приязне ставлення до навколишніх, не лише до близьких і рідних; 
• зовнішня привабливість: одяг, манери; 
• можливість спостерігати правильне соціальне спілкування: поведінка батьків, вчителів, ровесників. 
• Висока самооцінка, а звідси – впевненість у собі; 
• Мати хоча б середній запас слів, вміти підтримувати розмову. 

4. Пильнуйте, щоб дитина не стала "залежною" від комп’ютера чи телевізора. 
Телевізор, комп’ютер, як злі чаклуни, здатні красти в дитини години, дні й роки . Надмірне сидіння перед телевізором чи комп’ютером гальмує в дітей розвиток мовлення. Діти стають нервовими, миттєво реагують дією, не намагаючись осмислити та обговорити події. Потрібно залучити дітей до занять спортом, музикою, читанням, корисною роботою, тощо. 

5. Виховуйте відповідальність і порядність. 
Не лише повсякчас пояснюйте, що таке добре, а що – погано, а й закріплюйте гарні звички, карайте за негідні вчинки, тільки не різкою. За приклад дитині має слугувати гідна поведінка батьків, а пізніше ровесників. 

6. Навчіть дитину шанувати сім’ю. 
Щоб виростити ніжних і люблячих дітей, оточіть їх піклуванням, ласкою з перших днів життя . Діти мають бачити все тільки добре та розуміти "хочу"і "треба". 
Любов і повага між членами родини краще за будь-яку лекцію дадуть зрозуміти дитині, що сімейне життя – це,насамперед, рівноправність у стосунках, відповідальність перед коханою людиною, бажання зробити для неї добро, виявляти ніжність та взаємну повагу. 

7. У кожної дитини має бути гарний друг. 
Друзі, яких виберуть собі ваші діти, впливатимуть на їхні орієнтири й поведінку. Батьки спрямовують і зміцнюють цю дружбу та дбають про якнайширше коло знайомств із ровесниками з благополучних сімей.

8. Будьте вимогливими. 
Діти з високою самооцінкою, почуттям власної гідності, вмінням робити щось краще за інших виховуються, як правило, у сім’ях, де до них ставлять високі вимоги:дотримуватися порядку у домі, організовувати своє дозвілля, гідно поводитися. 
Не будьте тиранами . Запам’ятайте, що відповідальними, розумними й слухняними діти стають не одразу. На це треба витратити роки. 

9. Привчайте дитину до праці. 
Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Подбайте, щоб вони без примусу набули трудових навичок, заповніть їх життя цікавими і корисними справами, що вимагають певних зусиль на шляху до успіху . Нехай вчаться долати труднощі. 

10. Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі. 
Нехай все перепробують, вчаться на власних помилках. Беруть участь у сімейних нарадах . Нехай якнайраніше привчаються робити щось для інших, особливо, те, що в них добре виходить.


ПАМЯТКА
по безопасному поведению детей
на воде в зимний период

Лед непрочен. Скрепленный вечерним или ночным холодом, он еще может выдерживать небольшую нагрузку, но днем, быстро нагреваясь от просачивающейся через него талой воды, становится пористым и очень слабым.

Будьте осторожны! Не ходите по по льду водоемов! На льду водоемов под снегом могут быть трещины и разломы!
Нельзя проверять прочность льда ударом ноги. Если после сильного удара поленом или лыжной палкой покажется хоть немного воды, - это означает, что лед тонкий и ходить по нему нельзя.
В этом случае следует немедленно отойти по своему же следу к берегу, скользящими шагами, не отрывая ног от льда и расставив их на ширину плеч, чтобы нагрузка распределялась на большую площадь. Точно также поступают при предостерегающем потрескивании льда и образовании на нем трещин.
При вынужденном переходе водоема безопаснее всего придерживаться проторенных троп или идти по уже проложенной лыжне. Но если их нет, надо, перед тем как спуститься на лед, очень внимательно осмотреться и наметить предстоящий маршрут.

Убедительная просьба родителям: не отпускайте детей на лед (на рыбалку, катание на лыжах, коньках) без присмотра!


Исторические термины, понятия
Нужно ли учить исторические термины? Если да, сколько терминов нужно знать? Как быстро, эффективно можно их выучить?
Попытаемся разобраться в этих вопросах.

Что такое «исторический термин»?
Если упрощенно - это  слово, словосочетание, которое обобщенно обозначает смысловые характеристики исторических фактов, процессов, явлений, предметов и взаимосвязей между ними.
Знание и понимание сути терминов способствует понять содержание исторической информации и проходить проверку знаний на уроке, экзамене.
Если вы на уроке, в библиотеке или дома пытаетесь понять  исторический материал, а возникает лишь непонимание, значит, вы не знаете значения какого-либо слова или словосочетания. Это и вызывает нежелание учить историю. Формирует заниженную самооценку и будет на протяжении всей жизни тормозить развитие сначала ученика, а затем и взрослого человека.
Кто-то скажет: «ничего подобного. Есть словари и при желании всегда можно узнать значение непонятного слова». Но мне кажется это ошибочное мнение.
Почему? Прежде всего, потому, что на поиски объяснений значения нужных слов будет  тратиться много времени. Поэтому лучше один раз запомнить значение того или иного слова, и в нужный момент извлекать его из нашей памяти, чем тратить постоянно драгоценное время на понимание одного и того же слова.
Как наиболее эффективно запоминать новые исторические слова?
Прежде всего, должны понять их смысл и только затем приложить усилия к запоминанию термина. Буквальное заучивание, т. е. запоминание слово в слово только навредит. Главное, добившись понимания, уметь самостоятельно, используя свой словарный запас, как письменно, так и устно изложить суть термина.
Подбор приемов работы с терминологей зависит, от способностей, умений, навыков, и тех задач, которые возникают перед учениками.
Наиболее простая ситуация, когда ученику нужно подготовиться к уроку по определенному вопросу или теме. В этом случае объем заданий небольшой, и можно без спешки и потрясений добиваться нужных результатов, используя справочники, учебники.
Следует помнить, что все мы обладаем замечательной способностью — забывать. И то, что нами, казалось бы, выучено прочно и навсегда, особенно если информация не является жизненно необходимой или значимой, быстро вылетает из головы. Поэтому периодически необходимо повторение уже изученного материала.
Лучшего результата можно добиться, используя комплексный подход к запоминанию терминов, который включает:
Ø работу с карточками;
Ø работу со словарями;
Ø проговаривание вслух прочитанного материала;
Ø изложение смысла терминов устно и письменно;
Ø работу с текстами, содержащими термины;
Ø использование терминов при изложении сути события,
Ø характеристики исторических явлений и процессов, исторических личностей;
Ø решение кроссвордов.






Немає коментарів:

Дописати коментар